Breaking News

سندھ حکومت نے بڑا اعلان کر دیا

سندھ حکومت کراچی کو ٹاوّن۔ سندھ حکومت ڈسٹرکٹ اور سب ٹاوّن میں کس حساب سے تقسیم کیا گیا ہے تمام تفصیلات بہت جلد۔ اپلوڈ کر دی جائیں گی۔

سندھ حکومت نے کراچی کو سات علاقوں

میں الگ کرنے کا انتخاب کیا ہے۔ وزیراعلیٰ مراد علی شاہ کی سربراہی میں سندھ بیورو نے کیماڑی ریجن کے انتظامات کی حمایت کی ہے۔

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کی زیر صدارت سندھ کابینہ کے اجلاس میں اہم فیصلے کیے گئے۔ کراچی کے ایک اور علاقے کے بارے میں بصیرت اس سے پہلے کہ قریبی جسمانی دوڑیں حسب توقع کام کریں۔

یہ بھی پڑھیں:گھیرا تنگ ہوگیا۔

سندھ حکومت

کراچی (ڈیلی پاکستان آن لائن) سندھ حکومت نے عیدالاضحیٰ کے موقع پر

ایک اور دن کا اضافہ کرتے ہوئے بڑا اعلان کر دیا ہے جس کے لیے نوٹس بھی جاری کر دیا گیا ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق سندھ حکومت نے عید الاضحیٰ کے موقع پر ایک دن کی توسیع کردی ہے اور دیے گئے.

نوٹس کے مطابق یہ موقع فی الحال

2 اگست کے بجائے 3 اگست تک ہوگا۔ واضح رہے کہ مرکزی حکومت اور مختلف علاقوں نے عید کے موقع پر صرف دو دن کی چھٹی کی اجازت دی تھی. اور سندھ حکومت نے بھی صرف دو دن کی چھٹی دی تھی تاہم ان میں ایک موقع کا اضافہ کیا گیا ہے۔

سندھ کے صوبائی وزیر اطلاعات

سعید غنی نے کہا ہے کہ واٹر اینڈ سیوریج بورڈ نے سالانہ ٹیکس میں توسیع کی حمایت کی ہے۔ جیسا کہ باغی ٹی وی کی رپورٹ سعید غنی کی طرف اشارہ ہے۔ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے. سندھ کے مشترکہ بیورو اجلاس کے بعد یہ بات کہی۔ 

وہ نہر خیام کے ایونٹ پر

ایک کھیل تیار کر رہے ہیں۔ سعید غنی نے مزید کہا کہ مختلف ادارے پاور ایج پلانٹس لگا رہے ہیں۔ 3 اضافی ادارے پاور پلانٹس لگا رہے ہیں۔ سعید غنی نے مزید کہا کہ سندھ حکومت کسی انتظام پر رضامندی ظاہر کرے گی۔

نہر خیام کو کھیلوں کی سہولت بنانا۔ 3 نئی تنظیموں کو مکھی کینال سے پانی دیا جائے گا۔ سمجھ آ جائے گی،

کراچی: سندھ حکومت نے سالگرہ کے موقع پر

خبر دی ہے۔ اور قائد اعظم محمد علی جناح کا کرسمس ڈے جو پاکستان کے علمبردار تھے۔ عوامی اتھارٹی نے پورے خطے میں ایک عوامی موقع کا اعلان کیا ہے۔ 25 دسمبر بروز ہفتہ، جس کے لیے ایک انتباہ بھی دیا گیا ہے۔

سندھ حکومت نے 25 دسمبر کو

قائداعظم محمد علی جناح کے یوم پیدائش کی وجہ سے عوامی تقریب کے طور پر منانے کا اعلان کیا ہے۔ اور کرسمس کے مسیحی موقع۔ اتھارٹی کے ایک اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ 27 دسمبر بروز پیر کو تمام انتظامیہاور معاونین کوئی حیران کن بات نہیں ہے.

:Note

As you know CID News used to write blogs on daily crime happening and current affairs in Pakistan. If anything new happens across your district. Let js know we used to write this via our blogs. You can also connect with us via social media. Outreach us via email. Such as Facebook.

We adore your feedback and also share our blogs on social media.

About admin

Check Also

اندھے قتل کا معمہ حل ہوگیا۔

اندھے قتل کا معمہ حل ہوگیا۔

اندھے قتل کا معمہ حل ہوگیا۔ محمکہ پولیس میں کے ڈیپارٹمنٹ میں ابھی بھی ایسے …

Leave a Reply

Your email address will not be published.