Breaking News

ہزاروں کلو منشیات پکڑ لی گئی۔

سرجانی پولیس کی تاریخی کاروائی ہزاروں کلو منشیات پکڑ لی
ایس ایچ او سرجانی ٹاؤن انسپکٹر حاجی ثناء اللہ نے سیکٹر7A میں قائم گودام پر چھاپہ مار کر کئی. ٹن منشیات تحویل میں لے لی. پولیس نے دو ملزمان کو حراست میں لیکر تفتیش شروع کردی. برآمد شدہ منشیات میں ہیروئین، افیون، اور چرس شامل منشیات.

پشاور سے ہزاروں کراچی پہنچائے جانے کا انکشاف

کراچی کے علاقے سرجانی ٹاؤن پولیس کی خفیہ اطلاع پر کامیاب کاروائی. ایس ایچ او سرجانی انسپکٹر حاجی ثناء اللہ نے کراچی پولیس کی تاریخ رقم کردی ہزاروں کلو منشیات برآمد۔ تفصیلات کے مطابق. ایس ایچ او سرجانی انسپکٹر حاجی ثناء اللہ نے سرجانی ٹاؤن سیکٹر 7A میں قائم گودام پر. چھاپہ مار کر بھاری مقدار میں منشیات تحویل میں لے لی. پولیس نے دو ملزمان کو حراست میں لیکر تفتیش شروع کردی.

ذرائع کے مطابق

ملزمان سیکٹر 7A میں قائم گودام میں منشیات کی پیکنگ کرکے سپلائی کرنے کی کوشش کررہے تھے. کہ خفیہ اطلاع پر پولیس نے کاروائی کی گودام سے برآمد ہزاروں کلو گرام منشیات میں ہیروئین. افیون اور چرس شامل ہے ذرائع کے مطابق. منشیات پشاور سے کراچی پہنچائی گئی تھی منشیات کی بھاری مقدار کی. برآمدگی کی.

اطلاع پر ڈی آئی جی ویسٹ ناصر آفتاب

، ایس ایس پی ویسٹ سہائی عزیز بھی سرجانی ٹاؤن پولیس اسٹیشن پہنچ گئے. تاہم تاحال دو ٹرکوں پر لدے منشیات کے بھورو کا وزن نہیں کیا جاسکا ہے. محتاط اندازے کے مطابق ہزاروں منشیات 8 ٹن 80000 کلو سے ذائد وزنی ہے۔

پاکستان دنیا کے ساتھ غیر قانونی ادویات کے حوالے سے اہم کورسز میں سے ایک ہے. جہاں سے زیادہ تر ہیروئن اور برتن پکڑے جاتے ہیں. ہزاروں منشیات کی مانگ اور فراہمی پر اقوام متحدہ کی عالمی رپورٹ کے مطابق. 71 حصوں والی ریاستوں میں 2.5 ملین ادویات ضبط ہوئیں، جن میں بھنگ، ہیروئن اور کوکین شامل ہیں۔

اسپین کے بعد پاکستان اور مراکش

وہ ممالک ہیں جہاں سب سے زیادہ ہزاروں برتن پکڑے گئے۔ بنیادی طور پر، ہیروئن کی بڑی اکثریت افغانستان سے پکڑی گئی تھی

جس کا تعاقب افغانستان کے دو ہمسایہ ممالک پاکستان اور ایران نے کیا تھا

دنیا بھر کی ایک رپورٹ کے مطابق کرہ ارض پر ادویات کے شوقین افراد کی تعداد 35 ملین سے تجاوز کر گئی ہے. 2017 میں، 585,000 سے زیادہ افراد ادویات کے استعمال کی وجہ سے انتقال کر گئے۔

بھی پڑھیں: تعینات محترمہ ماجدہ ہالیپوٹو کا مکمل انٹرویو

رپورٹ کے مطابق، 2017 میں، 15 سے 64 سال کی عمر

کے درمیان متوقع 27.1 ملین افراد نے ترجیحی طو  ہر سال ایک بار سکون کا استعمال کیا. ہزاروں کوکین عام طور پر افریقہ، ایشیا، یورپ اور شمالی امریکہ میں استعمال ہوتی ہے. جبکہ گھاس کا استعمال شمالی امریکہ، جنوبی امریکہ اور ایشیا میں ہوتا ہے.

رپورٹ میں اس بات کا اظہار کیا گیا ہے

کہ پچھلے 10 سالوں کے دوران، ہزاروں دواؤں کی نمائش کے طریقہ کار میں ایک ایڈجسٹمنٹ کی گئی ہے

کوکین اور ہیروئن کو باقاعدہ مصالحوں سے بنایا جاتا ہے جو اس وقت مصنوعی طریقے سے سنبھالے جا رہے ہیں، جس سے انسانوں میں جذباتی توسیع ہوتی ہے۔ پھیلا ہوا ہے۔

اگر آپ ہمارے کام کو پسند کرتے ہیں تو براہ کرم ہمارے کام کو سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ اگر آپ چاہتے ہیں کہ ہم آپ پر کوئی کہانی یا خبر لکھیں۔ براہ کرم ہمیں ای میل یا فیس بک پر پہنچائیں۔ ہمیں آپ کی رائے پسند آئے گی۔

About admin

Check Also

اندھے قتل کا معمہ حل ہوگیا۔

اندھے قتل کا معمہ حل ہوگیا۔

اندھے قتل کا معمہ حل ہوگیا۔ محمکہ پولیس میں کے ڈیپارٹمنٹ میں ابھی بھی ایسے …

Leave a Reply

Your email address will not be published.