Breaking News

ضلع کورنگی میں ڈکیتوں نے گھر زبردستی میں واردات کی

کراچی ضلع کورنگی پولیس کی نااہلی پر ڈاکو دیدہ دلیر ہوگے،سعود آباد میں ملزمان نے زبردستی گھر میں داخل ہوکر شہری کو لوٹ لیا ،ڈاکووں کو دیکھ کر شہری واپس گھر میں داخل ہوگیا لیکن خوف کے باعث دروازہ ٹھیک سے بند نا ہوا تو ملسح ملزمان زبردستی گھر میں داخل ہوگئے

حاصل کردی سی سی ٹی وی فوٹیج میں دیکھا

جا سکتا ہے کہ سعود آباد میں ملزمان نے زبردستی گھر میں داخل ہوکر شہری کو لوٹ لیا
تین ملزمان کو گلی میں واردات کرتے دیکھ کر شہری

خوف کی حالت میں واپس گھر کے اندر داخل ہوا شہری سے گھبراہٹ میں دروازہ درست طریقے سے بند نہ ہوسکا،
ملزمان کو زبردستی گھر میں داخل ہوتے بھی دیکھا

جاسکتا ہے
گھر میں گھس کر ملزمان شہری کو لوٹ کر باآسانی فرار ہوگئے

کراچی (اسٹاف رپورٹر) کورنگی ضلع کورنگی

کے آر سی ڈی گراؤنڈ کے سامنے جنرل اینڈ سپر مارٹ کو لوٹ لیا گیا. واقعے کی فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے کہ عملے کو تشدد کا نشانہ بنایا گیا. اور نقدی اور موبائل فون سے محروم کردیا گیا. اس سے قبل کورنگی کے علاقے کوثر ٹاؤن، ماڈل کالونی اور رفاع عام میں ڈکیتی کی وارداتیں ہو چکی ہیں۔

کورنگی لوکل ضلع میں ایک دن میں 50 لاکھ

روپے کی ڈکیتی اسٹاف رپورٹر – 10 مارچ 2022. کراچی (اسٹاف رپورٹر) لوٹ مار کی بڑھتی ہوئی وارداتوں کے باعث ایڈیشنل آئی. جی کراچی کا ایس ایس پی کورنگی کو تبدیل کرنے کا انتظام کارگر نہ ہوسکا. روپے سے زیادہ مالیت کے دو اہم واقعات ہوئے ہیں. قریب آنے والی سی سی ٹی وی فلم میں، یہ بہت اچھی طرح سے دیکھا جا سکتا ہے. کہ ایپی سوڈ میں، 4 بائک پر سوار 8 فرنشڈ چوروں نے سڑک پر 3 لوگوں کو چوری کیا. اور بعد میں پروڈکشن لائن سے چوری کر کے فرار ہو گئے۔

Also Read: محترمہ ماجدہ ہالیپوٹوکا تفصیلی گفتگو

سندھ کے ضلع وزیر بلدیات ناصر حسین شاہ نے

ضلع کورنگی میں گھر گھر کچرے کی تقسیم کا فریم ورک شروع کیا۔ گانسو کنسٹرکشن ہیوی انڈسٹری ٹیکنالوجی پاکستان کو

کام کرنے کا ٹھیکہ دیا گیا ہے۔ ضلع کورنگی سے روزانہ تقریباً 2,000 ٹن کچرا اٹھانے سمیت گلیوں. بازاروں اور سڑکوں کی صفائی سے نمٹنے کے لیے لیبر کے ساتھ ساتھ موجودہ آلات کو بھی استعمال کیا جائے گا۔ یہ بات چیت کورنگی انڈسٹریل ایریا سے ایک پائلٹ پروجیکٹ کے طور پر شروع ہوئی. اگلے تین مہینوں میں پورے کورنگی ریجن میں گھر گھر کچرے کی تقسیم کا یہ انتظام مکمل طور پر نافذ کر دیا جائے گا۔

سندھ کے ضلع وزیر بلدیات سید ناصر

حسین شاہ نے اس بات کا اظہار کیا. کہ چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کے وژن کے مطابق وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ اور ان کا گروپ. کراچی میں جراثیم کشی کی اعلیٰ ضرورت کو پورا کرنے کی کوشش کر رہے ہیں. بے شک، اور اس وقت پورا کراچی بے داغ نظر آئے گا۔

About admin

Check Also

اندھے قتل کا معمہ حل ہوگیا۔

اندھے قتل کا معمہ حل ہوگیا۔

اندھے قتل کا معمہ حل ہوگیا۔ محمکہ پولیس میں کے ڈیپارٹمنٹ میں ابھی بھی ایسے …

Leave a Reply

Your email address will not be published.